Norrsken över Åkersberga inatt! Jag hade turen att få med mig att det skulle vara norrsken över hela Sverige inatt och lyckades faktiskt få chans att se det själv då
Senaste inläggen
Soluppgång
Ytterligare några snabba foton i soluppgången på väg mot jobbet.
Smutsvinter
Det är en grå och trist vinter i år. Knappt någon snö, mest slask och smuts. Det kunde lika gärna få bli vår nu med en gång.
Soluppgång, mot ljusare tider
Vi går mot ljusare tider. Det är soluppgång när jag går mot jobbet.
Sent i november
Det är sent i november och dimman sveper in över ängarna runt Murkelheim.